Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K.
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K.
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K.
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K.
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
Hauge, Marius
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
Hauge, Marius
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
Hauge, Marius
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
Hauge, Marius
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
Wallstrøm, Bo Krister
/
Kunst i offentlige rom
Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
Photo:
Wallstrøm, Bo Krister
/
Kunst i offentlige rom