• Enge Samvirkelags bakeri, fra venstre Georg Bertram Vinje, Kåre Hjelnes, bestyrer Georg Strand, Marie Gjerde, Jakob Ellevset og Oddvar Hjelnes
(Info: Andreas Sandvik)  -dublett,  Gruppebilde av fem menn og en kvinne,
 BAKERE,
 næringsmiddelproduserende bedrift. det er er usikkert når bildet er datert, men muligens omkring 1950 til 1960. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Enge Samvirkelags bakeri, fra venstre Georg Bertram Vinje, Kåre Hjelnes, bestyrer Georg Strand, Marie Gjerde, Jakob Ellevset og Oddvar Hjelnes (Info: Andreas Sandvik) -dublett, G...

1 comment